Monday, February 17, 2014

Wishing List | ZALORA

Hello guys, I've been looking for something formal for formal event. Well I didn't have enough for formal clothes and shoes because i've been busy with my college life. Also i do not have so many time to walk around mall and searching for formal dress and shoes at the same time, but sometimes when i found it the price is too expensive and i do have money problem sometime *sigh*. And so far i only have 1 formal dress and 1 formal shoes, i need more 2 or 3 dresses it's okay right? plus i don't want when my families around that formal event yeah families will stare at me like "whaat? don't you have another dress beside that one?" uuughhh.....

But that problem is already resolved! yeay i already found 1 super huge and complete fashion webstore called ZALORA. Yes! all you want or you searching for something about fashion you click here right away! You will totally super thrill with their webstore woop. And it's not take so many times to window shopping you just click click click the product and bam you can see the details as well, easy and cool huh? You will not disappointed when your products arrived on your home safely because it will be as the same as the picture. :)

So here it is my wishing list about my formal event.. could you pick me up the best dress and shoes that suitable for me and of course the formal event? Oh and also i don't know why lately I've been fall in love with white color. So here's my choice :

 All Dress By : EZRA




















Please help me to choose guys :)

xoxo, Jessica

Sunday, February 9, 2014

Flame The Flamingos

Hello there fellas, how are you? have you been busy now? well mine is already starting the new semester and now I am in third grade which is now I'm in 6th semester, well time flies huh? next year I'm going to make my final project for yeah the last task (and yeah of course the big big big task i think). And in a six month i will do the internships as well for fulfilling my assignment from college aaaaaaand.....i hope i can do the internship in one of my favorite magazine which are Gogirl, NYLON or Cosmo Girl. Amiin

Oh yeah i've been quite well even tho i got a really big problem but hey God is bigger than my problem right? so i keep moving on, more productive and do positive things (plus praying). Anyway lately i fell in love with New Balance shoes for walking daily street, well you know the shoes have so many cute colors and this shoes is veeeeeeeeeeery verrrrrrrry comfortable shoes that i wear. Some shoes when i wore for long hours may get my foot some trouble but this shoes is not ( i really mean it). 
and this flamingos shirt is lovely as well, this actually a boy shirt but hey woman can nail men's stuff right? you can find another cool shirt at NASSI GORENG KEJU by Yonas you know him right? He make not only men but also for women, i bet you will love it his collection and i always been falling in love with it. 

Oh i already changed my banner, is it yay or nay? that wolf thing is because i love wolfs so damn much and sometimes i represent myself like a wolf. Yup the cold heart animal but beast when they got hungry or being interrupt. So beware of me! ha! naaaah I'm kidding I'm nice and can't bite. :)
Hat - Bershka
Sweater - Dignity
Flamingos Shirt - Nassi Goreng Keju
Pants - Zara
Shoes - New Balance


see you on the next post! 

xoxo, Jessica